Vásárlási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („Szabályzat”) tartalmazzák a FORST-92 Kft. (székhely: 2089 Telki, Galagonya u. 3/B.,adószám: 11323563-2-13), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.


Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.


Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.


Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: FORST-92 Kft.

A szolgáltató székhelye: 2089 Telki, Galagonya u. 3/B.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,

rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: gomboldawebshop@gmail.com

Cégjegyzékszáma: 13-09-184427

Adószáma: 11323563-2-13

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Pest Megyei Bíróság

A szerződés nyelve: magyar


Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat

értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény („Ptk.”), a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.


1.2. A jelen Szabályzat 2014. június 15. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a gombolda.hu webáruház Általános Szerződési Feltételeit részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A mindenkori módosítás a közzétételkor lép hatályba.


1.3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett webáruház weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a webáruház tartalmának megtekintésére.


1.4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webáruház weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webáruházon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.


Adatkezelési szabályok:

1.5. Szolgáltató számára alapvető cél a Felhasználók személyes adatainak védelme, kiemelten fontosnak tartja a Felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. Szolgáltató a Felhasználók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

A részletes Adatvédelmi nyilatkozat folyamatosan elérhető a webáruház honlapján.

Szolgáltató magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen adatvédelmi jogi tájékoztató tartalmát.

Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják vagy kapták meg az adatokat.


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek kizárólag on-line, házhoz szállítással rendelhetőek meg.


1.7. A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: textilek, szalagok, gombok, fonalak, zsinórok, barkácsfilcek, dekorációs kellékek. 
A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, egyes esetekben illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges megjelenése, pl. színárnyalat miatti különbözőség miatt.


1.8. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költséget nem számítunk fel!


1.10. Akciós ár bevezetésekor Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.


Rendelés menete

A gombolda.hu webáruházban történő megrendelésre regisztrációt követően van lehetőség. Az oldalak böngészése, egyes árak megtekintése regisztráció és belépés nélkül is lehetséges, megrendelés leadása azonban nem. A regisztráció adatait Szolgáltató rögzíti, így Felhasználó a későbbiekben regisztrált felhasználóként be tud lépni és azonnal el tudja küldeni megrendelését a szállítási és számlázási adatok

megadása nélkül! Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. A regisztrációt egyszer kell végrehajtania, későbbi vásárlások alkalmával ezt a

lépést már nem kell elvégeznie.


1.11.

1. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

2. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát módosíthatja.

3. Belépési adatok megadása /Amennyiben még nem regisztrálta magát, akkor ezen a ponton megteheti. A megrendelés elküldéséhez szükséges regisztráció!/

4. Szállítási cím megadása
5. Számlázási cím megadása

6. Szállítási mód kiválasztása.

7. Fizetési mód kiválasztása
 

8. Az adatok megadását követően a "Megrendelés" gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

9. A megrendelés elküldését követően automatikus e-mail visszaigazolást küldünk, mely banki átutalásos fizetési mód kiválasztása esetén  tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat is.


1.12. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.


1.13. A webáruházban kínált termékek ismertetőjében, leírásában, adatainak, árainak, stb. helyessége érdekében Szolgáltató a legnagyobb gondossággal jár el, de ezekért felelősséget nem vállal.

Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után Felhasználót azonnal tájékoztatjuk az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.


1.14. Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az Felhasználó felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül a Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.


A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.15. A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Ügyfélszolgálatunk minden esetben e-mailben igazolja vissza a megrendelést. Általános teljesítési határidő a visszaigazolástól számított 2 munkanapon belül, de maximum 5 munkanapon belül.


1.16. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. 


1.17. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!


1.18. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
1.19.  Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására teljes egészben, amennyiben Felhasználó a megrendelés végösszegét a visszaigazolástól számított 10 munkapon belül nem egyenlíti ki.

Szállítási feltételek:

A webáruházunkban vásárolt termékeket, Magyarország határain belüli szállítási címre a GLS Hungary "Rugalmas kézbesítés" szolgáltatásának, továbbá a GLS Csomagponti átvétel keretein belül juttatjuk el Felhasználó részére.

Házhozszállítás - rugalmas kézbesítés: A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát, az ügyfélszolgálat elérhetőségét és a GLS Delivery Manager weboldal közvetlen linkjét. Az online felületen a címzett számos kézbesítési mód közül választhat. Például választhat egy új kiszállítási dátumot, megadhat egy másik címet, vagy átirányíthatja a csomagot egy GLS CsomagPontba.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldjük, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a címzettet automatikusan értesítjük e-mailen vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

 

Átvétel GLS Csomagpontban: Magyarországon közel 200 településen több, mint 500 GLS CsomagPont üzemel, amelyeken csomagot vehet át. 

csomagfeladó helyek nagyvárosokban és kisebb  településeken, forgalmas helyeken találhatók. 

A GLS CsomagPontok többsége hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére. 

A GLS SMS-ben és/vagy e-mailen értesíti Önt a csomagfeladás után. A csomagot öt munkanapon belül veheti át érvényes személyi okmánnyal, annak bemutatása mellett. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott. 


Személyes átvétel: előre egyeztetett időpontban székhelyünkön (2089 Telki, Galagonya u. 3/B)

 

A kiszállítás módját a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség kiválasztani az alábbi lehetőségek közül:

1. Házhozszállítás a megrendelt termékek vételárának előre történő kiegyenlítését követően:

-        0 -  2999Ft vásárlási érték között:  950Ft
-   3000 -  5999Ft vásárlási érték között:  790Ft
-   6000 - 11999Ft vásárlási érték között:  590Ft
- 12000 - 15999Ft vásárlási érték között:  390Ft
- 16000Ft vásárlási érték felett:  0Ft

2. Házhozszállítás utánvétes fizetés esetén:

-        0 -  2999Ft vásárlási érték között:  1250Ft
-   3000 -  5999Ft vásárlási érték között:  1090Ft
-   6000 - 11999Ft vásárlási érték között:   890Ft
- 12000 - 15999Ft vásárlási érték között:   690Ft
- 16000Ft vásárlási érték felett:  0Ft

3. GLS Csomagponton történő átvétel esetén:

A megrendelt termékek vételárának előre történő kiegyenlítését követően: 

-        0 -  2999Ft vásárlási érték között:  890Ft
-   3000 -  5999Ft vásárlási érték között:  790Ft
-   6000 - 11999Ft vásárlási érték között:  590Ft
- 12000 - 15999Ft vásárlási érték között:  390Ft
- 16000Ft vásárlási érték felett:  0Ft

Utánvétes fizetés esetén: 

-        0 -  2999Ft vásárlási érték között:  1190Ft
-   3000 -  5999Ft vásárlási érték között:  1090Ft
-   6000 - 11999Ft vásárlási érték között:   890Ft
- 12000 - 15999Ft vásárlási érték között:   690Ft
- 16000Ft vásárlási érték felett:  0Ft

4. Személyes átvétel:

 A megrendelt termékek vételárának előre történő kiegyenlítését követően: 0Ft


A kiszállítás 16000Ft feletti vásárlás esetén Magyarország határain belül DÍJMENTES.

A szállítási díjak közvetített szolgáltatást tartalmaznak.
A szállítási díjak 27%-os ÁFÁ-t tartalmaznak.

 

Fizetési feltételek

1.19. Felhasználó a vásárolt áruk ellenértékét banki előre átutalással, Barion rendszeren keresztül bankkártyával vagy Barion egyenleggel, vagy a Szállítónál az áruk átvételénél készpénzben teljesíti.


1.20. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. A csomag újra küldésére csak az ellenértékének előre történő átutalása esetén kerülhet sor.

Törzsvásárlói program


A Törzsvásárlói Program (Program) olyan csoportos vevőjutalmazási rendszer, amelyben a programban résztvevők a jelen Szabályzat szerint Törzsvásárlói Kedvezményekhez juthatnak.

A kedvezmény mértéke:
- halmozott 30.000 Ft – 49.999Ft értékű vásárlás között 3% kedvezmény (VIP 3%)
- halmozott 50.000 Ft – 99.999Ft értékű vásárlás között 5% kedvezmény (VIP 5%)
- halmozott 100.000 Ft értékű vásárlás felett 10% kedvezmény (VIP 10%),

Résztvevők belépést követően automatikusan a megfelelő kedvezménnyel csökkentett árat látják.

A kedvezmény a Házhozszállítás díjára nem vehető igénybe.

A Programban való részvétel feltétele:

Minden regisztrált vásárló, aki halmozottan legalább 30.000 Ft érték felett vásárol, automatikusan bekerül a Programba. A vásárlások végösszege a regisztrációkor megadott e-mail címhez kötött, a halmozott vásárlási összeg ezen cím alapján kerül összesítésre.

A halmozott vásárlási összegek naptári negyedévenként kerülnek frissítésre, ezt követően Felhasználó automatikusan átsorolásra kerül a megfelelő kedvezményes kategóriába.

A Forst-92 Kft. jogosult Törzsvásárlói Programjának szabályzatát a Törzsvásárlók beleegyezése és külön tájékoztatása nélkül bármikor módosítani, amennyiben a mindenkor érvényes szabályzatot betekintésre hozzáférhetővé a www.gombolda.hu honlapon.

A szabályzatban hivatkozott forintértékek minden esetben ÁFA-val növelt bruttó értéket jelentik.

Amennyiben kérdése vagy észrevétele van a Gombolda Törzsvásárlói Programmal kapcsolatban, kérjük, forduljon vevőszolgálatunkhoz, ahol munkatársaink készséggel segítenek Önnek:
E-mail: gomboldawebshop@gmail.com

 

Hűségpont rendszer:

 Regisztrált vásárlóink részére minden termék vásárlása után ajándék pontokkal kedveskedünk. A pontok arányosak a termékekre elköltött összeggel. Teljes áru termék esetén 50 forint, akciós termék esetén 100 forint elköltése után jár 1 pont. A szállítási költség nem képezi a pontszámítás alapját. Fenntartjuk a jogot ezen arányok változtatására, előzetes értesítés nélkül. 
 
 A vásárláskori összegből fentiek alapján automatikusan kiszámításra kerül a kapható hűségpontok mennyisége, melyek hozzáadásra kerülnek a függőben lévő pontokhoz.
Az aktuális egyenleg a "Fiókom" menüben követhető nyomon. A hűségpontok akkor kerülnek véglegesítésre, amikor rendelés végösszege kiegyenlítésre kerül (utánvét esetén a csomag átvételekor), ezt követően akár azonnal felhasználható az egyenleg.

 A pontokat halmozhatóak is, mennyiségi megkötés nélkül, azonban azokat 365 napon belül szükséges felhasználni. Az elévülési idő mindig az utolsó vásárlás időpontjához van viszonyítva. A felhasználhatóság ideje mindig ellenőrizhető az egyenlegnél.

 Amennyiben pozitív az egyenleg, akkor ezek a pontok felhasználhatóak a webáruházban fizetésre. 
A vásárlás véglegesítése során a Pénztár/Fizetési mód menüben található csúszka segítségével van lehetőség megadni a felhasználni kívánt pontok mennyiségét. A beváltás során 1 pont 1 forintnak felel meg.
A jóváhagyási oldalon ott lesz a pontok száma ami beváltásra kerül és a rendelés kiegyenlítésére lesz fordítva. Amennyiben a rendelés jóváhagyásra kerül, akkor a hűségpont egyenleg frissül, és a pontok levonásra kerülnek az egyenlegből.

A hűségpontok nem visszatéríthetőek, és nem ruházhatók át másra.
A hűségpontok többszörös regisztráció esetén sem vonhatók össze.
A hűségpontok azonos regisztráción belül más címre szállítással felhasználhatók.
A hűségpontok nem válthatók pénzre semmilyen körülmények között.
A hűségpontok, amit felhasználtál rendelésedkor, de a rendelést visszamondod valamilyen okból, nem térül vissza, (elveszett) nincsen mód a jóváírásra!

Pedagógus kedvezmény:

Érvényes pedagógus igazolvánnyal rendelkező regisztrált vásárlóink részére webáruházban történő vásárlás esetén 10% kedvezményt biztosítunk a teljes árú termékek árából.

A kedvezmény érvényesítéséhez a regisztrációt követően szükséges elküldeni e-mail üzenetben az alábbi adatokat:

- név
- regisztráció során használt e-mail cím
- pedagógus igazolvány száma.

Az e-mail üzeneteket Szolgáltató 48 órán belül dolgozza fel, ezidő alatt kerül beállításra a kedvezmény mértéke is. Erre kizárólag első alkalommal van szükség. Ezt követően a regisztrált e-mail címmel történő belépés után már a kedvezménnyel csökkentett vételár jelenik meg a webáruházban.

A kedvezmény az akciós termékekre, továbbá a Házhozszállítás díjára nem vehető igénybe..

Elállás joga

1.16. A fogyasztók és a vállalkozások közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II. 26.) Korm. rendelet értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát.


1.17. Az elállási jog gyakorlása esetén a Felhasználót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.


1.19. Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabály értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríti a teljes kifizetett összeget a Felhasználó részére.


1.20. Amennyiben Felhasználó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén elektronikusan, írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó Szolgáltató részére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Felhasználót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

A nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése Felhasználót terheli!


1.21. Szolgáltató a termék visszaérkezését követő legkésőbb 14 napon belül a Felhasználó által megadott bankszámlaszámra visszatéríti a termék vételárát.

 

Garancia, jótállás, szavatosság

1.18. Szolgáltató szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben és a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

Felhasználónak jogában áll reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze kifogását Szolgáltató felé írásban, elektronikus vagy postai levél úton. A reklamációt a bejelentést követő tizenöt munkanapon belül kivizsgáljuk. Szavatosság időtartama hat hónap. Szavatossági igény estén Felhasználó kérheti a termék javítását, cseréjét, vagy a vételár csökkentését. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben Szolgáltató nem jelölte meg a leértékelés okát. Szolgáltatónak a Felhasználó szavatossági és jótállási igényét jegyzőkönyvben kell rögzítenie.

 

Panaszkezelés

1.19. Szolgáltató célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Felhasználó teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát írásban, elektronikus vagy postai levél útján is közölheti.

A panaszt Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja.


Vegyes rendelkezések

1.20. Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során a jelszava felhasználásra került. A jelszó átadásából, illetéktelen személy általi felhasználásából eredő károkért a jelszó tulajdonosát terheli felelősség.


1.21. Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendelés nem teljesítéséből, késésből, a szolgáltatás leállásából eredő, és/vagy az esetleges üzleti vagy magántermészetű információk elvesztéséből vagy egyéb anyagi veszteségből fakadó károkért.


1.20. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.


1.21. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.


1.22. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU


Telki, 2016. december 20.


 

Pedagógus kedvezmény

pedagógus kedvezmény

free shipping
Bankkártyás fizetés is!
Ötletgyár

Inspirálódj velünk!

Ötletek, "csináld magad" leírások ITT!

Készítsük el saját kezűleg az ajándékhoz illő csomagolópapírt!

Használjunk mintás filc anyagot, így tegyük egyedivé őket!

Romantikus angyalkák maradák anyagból

Csatlakozz hozzánk!